maandag 12 mei 2014

MIJN ORIGAMI AANKLEEDPOP




De jaren 50 jurkjes herinnerden me aan mijn boekje "Mijn origami aankleedpop" uitgegeven in 1992 door La Rivière en Voorhoeve. Het is een boekje voor kinderen, helaas te klein voor de gehele pop. Daarom had Ad van den Broek leuke illustraties gemaakt waar de kinderen hen gevouwen kledingstukken op konden plakken.
Hier is dan de oorspronkleijke aankleedpop. De kleertjes kunnen om het lijf en de schouders gevouwen worden.

The fifties dresses reminded me of my book "Mijn origami aankleedpop" published in 1992 by La Rivière en Voorhoeve. It's a booklet for children and there was no room for the folded doll. Ad van den Broek made nice drawings to stick the folded clothes on.
Herewith I show you  my original doll. The clothes can be folded around the body and shoulders.






Geen opmerkingen:

Een reactie posten